Általános szerződési feltételek

A www.matekevi.hu weboldal kizárólag tájékoztatás, információk megosztása és rendelési űrlapok leadása céljából jött létre, nem webáruház. Az oldalról közvetlen vásárolni nem lehet.

Szolgáltató adatai:

Név: Kertész Éva

Székhely: 1116 Budapest, Sáfrány u. 52. X/106.

Levelezési cím: 1116 Budapest, Sáfrány u. 52. X/106.

Nyilvántartási szám: 58519466

Adószám: 48231880-1-43

Bankszámlaszám:

Kertész Éva

Gránit Bank 12100011-18753507

Ügyfélszolgálat elérhetőségei

Internet cím: www.matekevi.hu

E-mail: matekevi@gmail.com

AZ ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.

A vásárlás menete

A Vásárló űrlap kitöltésével adhatja le rendelését. Az űrlap kitöltése után 48 órán belül az Eladó visszaigazoló, összesítő e-mailt küld. A rendelés véglegesítése e-mailen történik. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig (nyomtatás) szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre e-mailen van lehetőség.

Az Eladó e-mailen jelzi amikor a termék elkészült, és feladásra került.

A vásárlással kapcsolatos megkötés

Vásárolni csak magánszemélyeknek lehet.

Fizetés

A fizetés banki előre utalással történik. Az e-mailen elküldött elektronikus számlán megtalálja a bankszámlaszámot és a számla sorszámát, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlámon, csak ezt követően adom fel a terméket.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Kérem a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módomban elfogadni.

E-számla

Az Eladó elektronikus számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával beleegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.

Árak

Az árak forintban értendők. Az Eladó alanyi adómentes. ÁFA értékesítés szempontjából így az áraknak ÁFA tartalma nincs. A feltüntetett ár a kiszállítási költséget nem tartalmazza. A termék csomagolása benne van az árban.

A Weboldalon szereplő árak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja. A módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.

Szállítási módok

A szállítás kizárólag Magyarországi címre történik. A szállítási költség a futárcég aktuális tarifáinak mértéke.

Packeta

Lehetőség van átvevőhelyre való kézbesítéshez, illetve Z-BOX-ba való kézbesítéshez.

Bővebb információk: https://www.packeta.hu/csomagatvetel

Átvevőhelyek: https://www.packeta.hu/atvevohelyek

FOXPOST csomagautomata

Az automaták listáját és további információt itt talál: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak

Házhozszállítás

Packeta vagy Foxpost futár viszi házhoz a csomagot a megadott címre.

Személyes átvétel

Személyes átvételre nincs lehetőség.

Teljesítési határidő

A teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított 3 munkanap.

Elállási jog

A termékek névre szólóak, ezért elállási jogát a megrendelő a termék legyártása után már nem tudja érvényesíteni.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg távollévők között kötött szerződés esetén. Vannak azonban kivételek, melyeket a rendelet 29.§ (1) bekezdése sorolja fel:

"c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; "

Termékszavatosság, kellékszavatosság

A Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A Vásárló (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 1 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A Vásárló az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 1 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

Mikor hibás egy termék?

  • Hiányoznak oldalak.
  • Rossz az oldalak sorrendje.
  • Nem a kért név szerepel a füzetben.
  • A füzet nem az, amit a Vásárló rendelt.
  • A füzet borítója, illetve kötése sérült.
  • Rossz a nyomtatás minősége ami miatt a füzet nem olvasható.