Általános szerződési feltételek
A www.matekevi.hu
weboldal kizárólag tájékoztatás, információk megosztása és rendelési űrlapok
leadása céljából jött létre, nem webáruház. Az oldalról közvetlen vásárolni nem
lehet.
Szolgáltató adatai:
Név: Kertész Éva
Székhely: 1116 Budapest, Sáfrány u. 52. X/106.
Levelezési cím: 1116 Budapest, Sáfrány u. 52. X/106.
Nyilvántartási szám: 58519466
Adószám: 48231880-1-43
Bankszámlaszám:
Kertész Éva
Gránit Bank 12100011-18753507
Ügyfélszolgálat elérhetőségei
Internet cím: www.matekevi.hu
E-mail: matekevi@gmail.com
AZ ÁSZF hatálya, elfogadása
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.
A vásárlás menete
A Vásárló űrlap kitöltésével adhatja le rendelését. Az űrlap kitöltése után 48 órán belül az Eladó visszaigazoló, összesítő e-mailt küld. A rendelés véglegesítése e-mailen történik. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.
A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig (nyomtatás) szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre e-mailen van lehetőség.
Az Eladó e-mailen jelzi amikor a termék elkészült, és feladásra került.
A vásárlással kapcsolatos megkötés
Vásárolni csak magánszemélyeknek lehet.
Fizetés
A fizetés banki előre utalással történik. Az e-mailen elküldött elektronikus számlán megtalálja a bankszámlaszámot és a számla sorszámát, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlámon, csak ezt követően adom fel a terméket.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Kérem a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módomban elfogadni.
E-számla
Az Eladó elektronikus számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával beleegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.
Árak
Az árak forintban értendők. Az Eladó alanyi adómentes. ÁFA értékesítés szempontjából így az áraknak ÁFA tartalma nincs. A feltüntetett ár a kiszállítási költséget nem tartalmazza. A termék csomagolása benne van az árban.
A Weboldalon szereplő árak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja. A módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.
Szállítási módok
A szállítás kizárólag Magyarországi címre történik. A szállítási költség a futárcég aktuális tarifáinak mértéke.
Packeta
Lehetőség van átvevőhelyre való kézbesítéshez, illetve Z-BOX-ba való kézbesítéshez.
Bővebb információk: https://www.packeta.hu/csomagatvetel
Átvevőhelyek: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
FOXPOST csomagautomata
Az automaták listáját és további információt itt talál: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak
Házhozszállítás
Packeta vagy Foxpost futár viszi házhoz a csomagot a megadott címre.
Személyes átvétel
Személyes átvételre nincs lehetőség.
Teljesítési határidő
A teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított 3 munkanap.
Elállási jog
A termékek névre szólóak, ezért elállási jogát a megrendelő a termék legyártása után már nem tudja érvényesíteni.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg távollévők között kötött szerződés esetén. Vannak azonban kivételek, melyeket a rendelet 29.§ (1) bekezdése sorolja fel:
"c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; "
Termékszavatosság, kellékszavatosság
A Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Vásárló (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 1 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A Vásárló az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 1 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
Mikor hibás egy termék?
- Hiányoznak oldalak.
- Rossz az oldalak sorrendje.
- Nem a kért név szerepel a füzetben.
- A füzet nem az, amit a Vásárló rendelt.
- A füzet borítója, illetve kötése sérült.
- Rossz a nyomtatás minősége ami miatt a füzet nem olvasható.